Zoeken...

GO-LINK

Wie is GO-LINK?

Thema's

Doelgroepen

Plan een kennismakingsgesprek

Mogelijkheden

Werkwijze

Hier helpen wij bij

Facts & Figures

Investering

Plan een kennismakingsgesprek

Klantcases Platformen Contact Plan een kennismakingsgesprek
Plan een kennismakingsgesprek GO-LINK

GO-LINK

Wie is GO-LINK?

Thema's

Doelgroepen

Plan een kennismakingsgesprek

Mogelijkheden

Mogelijkheden

Werkwijze

Hier helpen wij bij

Facts & Figures

Investering

Plan een kennismakingsgesprek

Klantcases Platformen Contact

Select language

Plan een kennismakingsgesprek

de opdrachtgevers continueert de samenwerking en start een nieuwe campagne.

Go-Link werkwijze

1. Voorstel

Een samenwerking met ons begint bij een adviesgesprek waarna een maatwerkadvies volgt op basis van de doelstellingen, doelgroep(en) gewenste (loop)tijd en het beschikbare budget. Ook de inhoud van de content en online/offline activatie binnen de campagne worden afgestemd in deze fase.

2. Campagnefase

De campagne gaat van start, tussentijds borgen we de doelstellingen en sturen we bij. Meten is weten: we moedigen onze opdrachtgevers dan ook aan om de kwaliteit van interacties en leads te meten en naar ons terug te koppelen zodat we de campagnes kunnen aanscherpen en onze platformen kunnen doorontwikkelen. GO-LINK staat voor inhoudelijke vormen van kennisdeling en branded content. Tijdens de campagnes kunnen we hierdoor garanderen dat de doelgroepen een hoogwaardige en waardevolle interactie hebben met jouw organisatie. Of het nu een artikel is, een quiz of test of een interactieve voorlichting op een beursstand, de impact is direct merkbaar.

3. Evaluatie

Na afloop van de campagne volgt een eindevaluatie waarna ruim 80% van onze opdrachtgevers de samenwerking continueert en een nieuwe campagne start.

Hier helpen wij bij

Dit alles doen onze opdrachtgevers op basis van een hoge selectiviteit, vanuit de inhoud, met hoogwaardige campagnes via onze offline en online platforms.

Naamsbekendheid en inhoudelijke bekendheid realiseren

Oriëntatie, overweging en voorkeurspositie verbeteren

Loyaliteit en verbinding met jouw organisatie creëren

Het laden van het imago en de reputatie van jouw organisatie

Voorlichten over de mogelijkheden
voor loopbaankeuzes zoals studie,
branche en beroep

Leadgeneratie om instroom- of wervingsdoelstellingen te realiseren

Traffic naar de eigen website of landingspagina boosten

Facts & Figures: Doelgroep & Bereik

100.000 beursbezoekers

Ieder jaar krijgen wij 60.000 studiekiezers en 35.000 ouders over de vloer op de beurzen.

70% geeft aan dat het beursbezoek heeft geleid tot andere gedachten of nieuwe inzichten.

Ruim 1 miljoen websitebezoekers

Beurswebsites met jaarlijks tussen de 100.000 en 200.000 websitebezoekers per website per jaar. Studiekeuzelab heeft ruim 500.000 websitebezoekers per jaar.

Email marketing

Inzet van nieuwsbrieven aan geselecteerde en gesegmenteerde database van leerlingen/studenten, ouders én decanen.

Studiekeuzelab.nl

30% voorlaatstejaars middelbare scholier
45% laatstejaars middelbare scholier
25% Anders (mbo, hbo, wo, etc.)

70% van alle studiekiezers bezoekt Studiekeuzelab.

Studiekeuzebeurzen

35% voorlaatstejaars middelbare scholier
35% laatstejaars middelbare scholier
30% Anders (mbo, hbo, wo, etc.)

40% van alle studiekiezers zien we terug op de beurzen.

Deelname per studiekeuzebeurs

€3.280,-

Standruimte van 12 m2 

Basis standbouw

Basis standinrichting

Lead app

Campagne op Studiekeuzelab.nl

€3.000 - €10.000

Branded content

Lead content

Social campagne

Advertorials in nieuwsbrief

Sponsorschap LLO Congres

€3.000 - €4.000

Benoeming als sponsor

Inclusief lezing

Stand op infomarkt

Mogelijkheid tot scannen van bezoekers

Onze platformen

Met onze platformen bereiken we op basis van hoge selectiviteit meer dan 500.000 Nederlanders op thema’s rondom de loopbaan.

Wil jij jouw doelgroep via GO-LINK bereiken, impact maken en leads verzamelen?

Laten we samen aan de slag gaan met het oplossen van jouw uitdagingen. Neem contact op met onze adviseurs voor een maaktwerkadvies en voorstel.

Plan een kennismakingsgesprek

Bereik realiseren en impact maken met jouw organisatie

Plan een kennismakingsgesprek
GO-LINK Mogelijkheden Klantcases Contact Platformen Onderwijsbeurs Zuid Onderwijsbeurs Noordoost De BuitenlandBeurs Studiekeuzebeurs Midden Studiekeuzebeurs West Studiekeuzelab LLO Congres

linkedin

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Privacy & cookies Disclaimer

© Organisatie Groep Zuid

naar boven