de opdrachtgevers continueert de samenwerking en start een nieuwe campagne.
Go-Link werkwijze
1. Voorstel
Een samenwerking met ons begint bij een adviesgesprek waarna een maatwerkadvies volgt op basis van de doelstellingen, doelgroep(en) gewenste (loop)tijd en het beschikbare budget. Ook de inhoud van de content en online/offline activatie binnen de campagne worden afgestemd in deze fase.
2. Campagnefase
De campagne gaat van start, tussentijds borgen we de doelstellingen en sturen we bij. Meten is weten: we moedigen onze opdrachtgevers dan ook aan om de kwaliteit van interacties en leads te meten en naar ons terug te koppelen zodat we de campagnes kunnen aanscherpen en onze platformen kunnen doorontwikkelen. GO-LINK staat voor inhoudelijke vormen van kennisdeling en branded content. Tijdens de campagnes kunnen we hierdoor garanderen dat de doelgroepen een hoogwaardige en waardevolle interactie hebben met jouw organisatie. Of het nu een artikel is, een quiz of test of een interactieve voorlichting op een beursstand, de impact is direct merkbaar.
3. Evaluatie
Na afloop van de campagne volgt een eindevaluatie waarna ruim 80% van onze opdrachtgevers de samenwerking continueert en een nieuwe campagne start.
Hier helpen wij bij
Dit alles doen onze opdrachtgevers op basis van een hoge selectiviteit, vanuit de inhoud, met hoogwaardige campagnes via onze offline en online platforms.
Naamsbekendheid en inhoudelijke bekendheid realiseren
Oriëntatie, overweging en voorkeurspositie verbeteren
Loyaliteit en verbinding met jouw organisatie creëren
Het laden van het imago en de reputatie van jouw organisatie
Voorlichten over de mogelijkheden
voor loopbaankeuzes zoals studie,
branche en beroep
Leadgeneratie om instroom- of wervingsdoelstellingen te realiseren
Traffic naar de eigen website of landingspagina boosten
Facts & Figures: Doelgroep & Bereik
100.000 beursbezoekers
Ieder jaar krijgen wij 60.000 studiekiezers en 35.000 ouders over de vloer op de beurzen.
70% geeft aan dat het beursbezoek heeft geleid tot andere gedachten of nieuwe inzichten.
Ruim 1 miljoen websitebezoekers
Beurswebsites met jaarlijks tussen de 100.000 en 200.000 websitebezoekers per website per jaar. Studiekeuzelab heeft ruim 500.000 websitebezoekers per jaar.
Email marketing
Inzet van nieuwsbrieven aan geselecteerde en gesegmenteerde database van leerlingen/studenten, ouders én decanen.
Studiekeuzelab.nl
30% voorlaatstejaars middelbare scholier
45% laatstejaars middelbare scholier
25% Anders (mbo, hbo, wo, etc.)
70% van alle studiekiezers bezoekt Studiekeuzelab.
Studiekeuzebeurzen
35% voorlaatstejaars middelbare scholier
35% laatstejaars middelbare scholier
30% Anders (mbo, hbo, wo, etc.)
40% van alle studiekiezers zien we terug op de beurzen.
Deelname per studiekeuzebeurs
€3.280,-
Standruimte van 12 m2
Basis standbouw
Basis standinrichting
Lead app
Campagne op Studiekeuzelab.nl
€3.000 - €10.000
Branded content
Lead content
Social campagne
Advertorials in nieuwsbrief
Sponsorschap LLO Congres
€3.000 - €4.000
Benoeming als sponsor
Inclusief lezing
Stand op infomarkt
Mogelijkheid tot scannen van bezoekers
Onze platformen
Met onze platformen bereiken we op basis van hoge selectiviteit meer dan 500.000 Nederlanders op thema’s rondom de loopbaan.
Wil jij jouw doelgroep via GO-LINK bereiken, impact maken en leads verzamelen?
Laten we samen aan de slag gaan met het oplossen van jouw uitdagingen. Neem contact op met onze adviseurs voor een maaktwerkadvies en voorstel.
Bereik realiseren en impact maken met jouw organisatie
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven